Kusin vitamin & lite andra bilder..

Tänkte visa några bilder jag tog igår ;)
Haha ! Det här är då en av mina kusiner. Bad henne posea lite snyggt sådär ;)
Fick även dem här grymt coola örhängena från kusinerna typ. Fick även strumpor. Dem vet att jag är galen i Monki så fick dem här örhängena, och ett par coola strumpor med Monki ansikte på! ^^
Orkar inte vända bilden... Syrran fick också strumpor och örhängen (eftersom att hon också har fyllt år) men jag kommer nog ta hennes strumpor och örhängen.. Hahaha
Vi åt en jätte god köttfärs paj, och till efterätt blev de det här ! Ungefär som citron mousse, eller vad ska man säga? Syrligt gott och fräscht vare iaf.
Till efterätten åt vi sånna här också ! Älskar Caprice mums
Det var alla bilder typ. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0