Mot Partyyy

Tja alla människor ! Sitter just nu på tom mage och hungrar ihjäl... ska snart ta bussen (osminkad!) t Bella för lite vad ska man säga, fixning?
Vi ska fixa oss där. Asså, ja. Sen drar vi vidare mot Thaaaaai. Där vi ska äta. Och vi är 7 st så ni inte bara tror att det är jag och bella hihih..
Det här har jag på mig på resan dit, men byter  om sen. Kommer inte blogga något idag. Så, stay tuned !
Mitt hår ser typ oranget ut... Men köpte tröjan igår. En Lacoste. Vet inte om den är fejk eller äkta, men who cares?
Har ett par mörkblå jeans till den dårå ;)
Jao...
Ska börja röra mig mot stan nu, så vi hörs när vi hörs.
Puss

Kommentarer
Postat av: Melle

Have fun babe ;)

2012-02-10 @ 21:05:23
URL: http://mellesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0