15 Sanningar om mig !

Gjorde sånhär Facebook grej så kan lika gärna lägga upp den i bloggen. Clara Aik Castelius för er som vill adda mig på Facebook.
1.Jag kan inte sova med minsta lilla ljus
2.Förrut var jag rädd för att ha helt släkt när jag skulle sova
3.Jag har ett ärr på vänstra armbågen
4.Jag hatar att gå upp på våran Vind & ner i vår källare
5.Jag hatar falska personer
6.Jag är blyg i klassrummet
7.Men utanför är jag helt crazy
8.Jag har bloggat i 4-5 år
9.Jag började gråta när jag såg titanic
10.Jag har haft blont, brunt, och nästan oranget och grönt hår
11.Jag såg alla sagan om ringen filmerna när jag var 6-7 år
12.så nu är jag livrädd för Gollon. Usch
13.Jag bodde i Stockholm♥ när jag var 0-2 år ;)
14. Min allra första blogg hette Mussen.blogg.se
15. Jag har Namsdag på Julafton





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0