Dag 04 - Vad är min stil

Min stil är... mixad eller vad man ska säga. Ibland har jag jeans och en tröja, iblan slappd kläder som mjukisar och ziperall. Asså ja. Svårt att förklara vad som är min stil. Men jag faller för sånt som kommer in på Gina Tricot. t.ex sånna här Baseball jackor som det står H på. Jag köpte en sån fast röd. Asså liksom dem typiska sakerna alla köper. Nu köper ju inte ALLA det. Men dem flesta. Jag köper det inte för att: Haka på alla andra, utan jag tycker det är snyggt. Förr hade jag alltid Tights + Linne + kofta. Bort med den tiden!!
Nu har jag mer jeans och kke en instoppad tröja. Kke en pösig blus t.ex. Och accesoarer. Har fått BÄTTRE och "mognare" stil eller vad man ska säga. Inte för att jag tycker att tights koftor och linnen är omoget, jag andvänder det ibland. Men inte ofta..
Det är jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääätte svårt att förklara vad man har för stil, men har väll som dem flesta skulle jag tro? eller asså ja. ni fattar juee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0