Dags att börja vända på dygnet kke?

På Lördag ska jag sova med Bella, då kommer jag vakna ungefär 12-1 kke? Sen så har jag söndag-måndag på mig att vända på dygnet. Genom att på Söndag lägga  mig tidigt och på Måndag försöka gå upp typ kl 7 (då jag går upp t skolan) och försöka vänja mig vid den tiden, så får vi hoppas på det bästa att jag lyckas vända i tid.
Idag är ju ny dag ! Så, vet inte riktigt vad jag ska göra. Får se. Men först ska jag nog sova. Haha. Jag & Syrran ska kolla på Sex and the City. MEN Det börjar 03.10. Alltså 10 min över 3. J*vlar vad sent asså.
Fast nu blev det tydligen såhär att pappa ska se Hockeyn som håller på tills 5 imorse, men han kommer säkert somna. Så jag ska gå upp, sminka av mig. Sätta på en bra film och sooooooooooova. Eller , kommer bara sätta på datorn, stänger av den, är rastlös så sätter på den, inget händer, så stänger av den. Så kommer jag ligga hela natten jag svär.
aja Puss ! ETt långt inlägg utan bilder. Men sånt är livet you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0