Det där med 30 dagar...... orkar inte, så vi kör bara en Dagens Test

DAGENS VILL HA: Systemkamera + MER LOV + mina shorts. Dem kmr nog imorrn
DAGENS KLÄDSEL: Tidigare idag hade jag: Jeans - Gina t T-shirt - Vet ej. Nu har jag pyjamas
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Hm.. Wild ones - Flo Rida, ft sia
DAGENS PLANER: Inget, Sova snart?
DAGENS SAKNAD: Hm. Släkten i think.
DAGENS DUMMASTE: Åt två pepparkakor. Onödigt..
DAGENS MISSLYCKANDE: Tappade bort min ring hos P men hittade den sen
DAGENS DROG: Mat
DAGENS KÖP: Inget faktiskt!
DAGENS GODIS: Inget faktiskt. Är nyttig *host*
DAGENS HUMÖR: lite trött, ledsen för att skolan börjar .
DAGENS CITAT: Vet inte
DAGENS ROLIGASTE: I have no f*cking idé. Eller jo. P & Bella typ

Byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0