Frågestund avslutat

Om ni inte han ställa en fråga så är de bara att fråga på Blogresponse eller i kommentars fältet.
Postat av: Linda om Frågestund

Hej, din design e fett fin! Har några frågor:
1. Vilket är ditt hat ämne?
2. Vilket är ditt favvo ämne?
3. Vilket är ditt favvo program?
4. Vilket är ditt hat program?
5. Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?

Kram

1. Hm... Matte & Drama, och sy slöjd just nu
2. Hm.. Svenska, trä slöjd typ..
3. Hm.. The Big Bang Theory
4. Sånna här tråkiga vuxen program som Skavlan, eller "På spåret"
5. Hm.. Snäll, Glad, Positiv???
Tack Linda för frågorna!

Postat av: HilmAA om Frågestund
Tjabba snygging !
Jaa.. vad ska man frågaa...

När vi var små sa vi att vi skulle flytta til stockholm och bo tilsammans.. Är det fortfarande Aktuellt ? HAHAHAHAHAH Finaste frågan :D
Jag vet att jag är din idol, att du tycker att jag är bäst osv osv, men vet inte om det blir jobbigt ?
DU MÅSTE SLÄPPA TAGET (; AJA; vi tar det lite privat sen hörru ;)

HAHAHA. Puss på dej sötnöt !

Hahah, såklart är det aktuellt!
Aa, visst, vi tar de privat sen va? Puss ;)

Postat av: Hanna(y) om Frågestund
Varför är du alltid så söööt ?
Har du nån idol ? Isf vem och varför.
Vad är 2011s bästa minne ?
Någonting du vill göra innan du dör ?
Födelsedag ?
<333 :D

1. Aw, vet inte föddes så vettu, men Detsamma hörru!!
2. Hm.. inte riktigt ngn idol, Kanske Jessie J. Jag tycker hon e cool, och en gång såg jag på MTV då sa hon såhär: "Jag kommer kanske raka av mitt hår för att stödja dem med cancer" Det är en andledning till vrf. (:
3. Oj... Mycket! När ja träffa dig (; Och mycket mycket mer!
4. Ja, baka regnbågs tårta! Har lagt upp bilder där det står vad jag vill göra (:
5. 3:e Februari! Alltså om 3 Veckor och 4 dagar om jag räknat rätt !
Tack för frågorna <333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0