God natt

Nu tänkte jag sova. Men först ska jag göra 2 saker: 1. Ett gästinlägg på P's blogg. 2. Öppna min vaselin burk. Det är ngn bra sak för läpparna. Typ som läppsyl men får inte upp den! Gash !!! bara för att ja skrev de så fick jag upp burken..

Imorrn kommer det bli dålig uppdatering. Kommer gå i skolan till 2. Sen en fika på stan med Fredde & Bella. Efter det får vi se om det är ngt bra väder för isf drar vi ut och fotar. Skönt att vara typ 99.9 % säker på att man kommer få en systemkamera. 3 v kvar imorrn då! typ? Jag fyller år på den Fredag och det är fredag imorrn så ja... 
Sen ville Bella sova om jag uppfattade det rätt? Men får se eftersom att vi får gäster på lördag o ja skulle t pernillas på Lördag och göra ett eget konto så man kan få pengar för sina kläder andra folk köper. Lite konstig mening...
Aja puss & God Natt babes!
Billder ur arkiv:
Låångt hår :( miss so much
image description
image description
Godnatt igen då ;)

Kommentarer
Postat av: roxana

sv; ingenting, händer under helgen?:)

2012-01-13 @ 15:38:52
URL: http://roxanakozlik.devote.se
Postat av: Anonym

nikon d3100 ska DU köpa

2012-01-13 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0