Hemma från en full dag med Skola + staaaan

Tja tjaa! Idag var jag i skolan. Hände inte så mkt. Först när vi kom hade vi "Tjejmöte" eller vad man ska säga. Vi förbättrade liksom stämningen mellan tjejerna i klassen. Vi är ju typ som 2 grupper av tjejer i klassen. Och alla ska ju kunna umgås med alla? Right? Så det försökte vi lösa (:
Sen rullade dagen på som vanligt. Efter skolan gick jag, Bella & Fredde till stan och tog en fika. Dem tog vanilj latte och det smakade as mycket kaffe! Så jag körde på det säkra kortet och tog en varm choklad. mums. Avslutar veckans blogg snart. Så, stay tuned!!
Bloggar snart. Puss & Hej !
Yaaaay. jag & P. Driiiiiiiiv bild på högsta nivå så ni vet. Omg, det va fett länge sen! P har inte vart i skolan på typ.. 2 dagar det har känts fett dött. Aja hon blir nog frisk snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0