Home !

Tja tja, är hemma nu. Pappa fixade en USB sladd till mig så nu äntligen kan jag ladda ner musik till min mobil! Lovely. 
Tiden hor P har varit grym. Vi hade fett kul. Haha, vi gjorde en lista på världens snyggaste killar. Check it out:
1: Ian Somerhalder. 
2. Brad Pitt 
3. Dominic Cooper Han ser mkt bättre ut i mamma mia ;)
4. Leonardo Dicaprio här e han ju ung, men jaja
5. Mergim Doqaj
6. Orlando bloom 
7. Johnny Depp 
8. Justin Bieber 
9. Paul Wesley 
10. Kim.... (andra avenyn) har aldrig sett det, 
Tror det är han?
Det var vår lista. Men nu när jag tänker efter kommer jag på massa mer killar ;)
Nu ska jag ladda ner musik och GLÖM INTE FRÅGESTUND LÄNGRE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0