Pretty Little Liars..

Man kan väll säga att jag har blivit besatt av det programet. Min syrra visade mig en sida (Lååångt innan jag tittade på Pretty little liars..) där alla avsnitt finns. Så checka: tubeplus.me . Men alla avsnitt kanske inte funkar på din dator.


På min dator funkade bara det första avsnittet så jag fick ta "familjens" dator eller vad man ska säga för min syrra vill inte låna ut sin dator....

Iaf. Det handlar om:

5 tjejer. 1 av dem dör. Så sen när hon dött får dom andra massa mess från "A" (den personen som dog) Och det blir bara värre och värre.

Min syrra sa att Sen så försöker någon döda dem 4 tjejerna. Har bara sett dem 3 första avsnitten men kolla ! Ett hett tips..


Kommentarer
Postat av: roxana

Hur mår du?:)

2012-01-21 @ 21:50:28
URL: http://roxanakozlik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0