Tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag var ledig !
Vad gjorde du kl 08 i morse? Va i skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt vid datorn
Det sista du sa högt? Vet inte
Det senaste någon sa till dig: Fredde - Men nu ska jag hit, typ kommer inte ihåååååg!!!!
Vad har du druckit idag? Vatten, Mjölk
Den senaste du pussade? kommer inte ihåg?
Den senaste du kramade? Fredde typ
Vad var det senaste du åt? Äcklig skol mat
Vad var det senaste du köpte? Paris bulle + varm choklad
Vad är det för färg på din ytterdörr? Bruuuun
Vad är det för väder hos dig nu? Snöigt, molnigt, grått
Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Aa, typ.
Sover du tungt? Ehhh? Njaa...
Drömmer du mardrömmar? Det var länge sen nu
Trivs du med ditt jobb? I have no job
Favoritklädsel? Mjukis byxor, eller ziperall
Favoritlåt just nu? The one that got away
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg
Vad gör dig glad just nu? Ehm, inge? Haha
Vad ska du göra härnäst? Plugga -.-
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Helt okej. Trött
Favoritgodis? Choklad, Pringles
Kläder just nu? Mörkblå jeans, en svart långärmad tröja
Sommarplaner? MASSOR! Äta glass i hamnen, shoppa, Gash allt typ
Hur många kuddar sover du med? 2-4
Morgon eller nattmänniska? Både och
Vad är viktigast för dig? Min familj, vänner osv
Är du kittlig? Tyvärr, ja
Snarkar du? Nej!!
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? ORM ! FYfan..
Stökigt el välstädat? Alltid stökigt, men just nu mellan
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren 2012 + min födelsedag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0