Vääärldens godaste efterätt !

Tja tja, idag så va jag och mamma först på posten. Men vårat SMS som vi hade fått var bara att själva shortsen var "påväg" . Iaf, idag var ja me P igen. Bella e i väsby. Men vi 3 ska typ sova på Lördag. Först var det bara ja o Bella pga en sak, men aa. Åh, jag vill att mina shorts kommer imorrn så jag kan hämta ut dem och sova i dem på Lördag. Tror vi skulle sova.. eller nä ja vet inte. Det var inget.
Det är jätte mycket bra filmer på Tv. Mumiens återkomst, Rocky + Rocky II, Twilight New moon, snart är de Du, jag och Dupree.


Haaha, sitter och rabblar upp Tv tablån... Jag och my family kollar på The Voice Sverige. Det är ju bra "lag" ledare eller vad man ska säga. Aja Puuuuuuuuss
(GLÖM INTE FRÅGESTUND LÄNGRE NEEEEER, FRÅGA PRECIS VAD DU VILL !!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0