Varm Choklad

Muuums. Tänkte kolla på ngn bra film på datan/tv:en.
Har inga bra dvder så det blir nog på datorn. Tips på vad? Har inte en blekaste aning, men får se vad som finns.Har gjort en kopp varm choklad som står framför mig. Hur ljus jag en försöker göra den så blir den mörk. Suck.. Iaf, Den står och svalnar. Intressant? Yeeees, i know.
Beställde även ett par jätte söta Pyjamas shorts från Gina Tricot. Dem kostade 50 kr! Men sen blir de ju lite extra med Frakt osv. Kommer ha en riktig mys kväll när dem kommer !
(Ps. Jag är Choklad beroende)

Stock-photo-hot-chocolate-with-colorful-miniature-marshmallows-85973290_large
jag har druckit en sån här i Stockholm med Mini marsmallows. Synd att man inte har det hemma...

Stock-photo-hot-chocolate-with-candy-pieces-42967687_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0