Då var de ju det här med rubriken igen..

Wazzuuuup bloggen?! nee, men ja. Har inte bloggat så mycket så tänkte köra på ett inlägg nu då.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Bara slöat nere vid poolen och solat. Senare ikväll ska vi in till själva "stan" elr vad man ska säga. Så ska vi hitta något bra ställe att äta på, sen sa pappa att vi skulle skriva varsin lista om det var något mer vi behövde shoooppaaaa. 
 
Haha, jag & papap körde en sim tävling. Den som kom först till andra sidan av poolen. Om jag vann så skulle jag få ett par ray ban brillor (fejk men aa) o ja vann hihi. Skönt att plånkan slipper lida! 
 
Imorrn ska vi även till Blue caves & bada: 
Sen tar vi båten vidare till Shipwreck! Ett gammalt skepp som ligger på en strand.
Sen ska vi bada där o så. 
 
 
Igår var vi även på Turtle Island & Keri caves. Först när vi var i hamnen och skulle köra ut så såg vi en Caretta caretta ( sköldpadda) Det var den ända sköldpaddan vi såg på hela resan. Anyway, vi tog båten först till Keri Caves & badade där:
Sen tog vi båten till Turtle Island. Trodde det skulle krylla av sköldpaddor men neeej.
'
 
Sååååå nu vet ni vad jag har gjort & ska göra! 
 
Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0