Hemma i Sverige igen

Tja. Har precis kommit innanför dörren nu. Ta mig tillbaks till Grekland säger jag bara. 
 
Dagen började med att vi vaknade på hotellet i Aten. Gick ner och checkade ut oss, sen gick vi upp till poolen och låg där till halv 3-3 . Sen tog vi en Taxi till flygplatsen. 
V
Vvi skulle egentligen ha mellan landat i Tyskland (frankfurt) men det var oväder där så vi fick åka till Italien istället (Milan-o) sen därifrån tog vi flyget till Stockholm. 
 
Och när vi skulle hämta ut bagagen har jag som vanligt otur så att mitt bagage fortfarande var kvar i Italien! Hur f*n kan dem glömma bort mitt bagage? Seriöst..
 
Så det skulle komma på Tisdag men det vette sjutton om det gör..
 
Nu ska jag gå upp till mitt rum och sova! Hade min dator i bagaget och appen funkar fortfarande inte, så förvänta er inte mycket bloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0