Nu får jag skärpa mig !

Det är fett tråkgit att bara ha en blogg som man slö bloggar på. Om jag ska ha en blogg så ska det vara kul att blogga, men just nu är det inte det. 
 
Jag ser det mest som ett "måste"  det här med att blogga. Känns bara onödigt att slänga upp massa inlägg som ingen kommer läsa. Men om någon nu ska läsa det måste man kämpa för det. Kämpa för att få läsare.
 
Jag vill bli känd. Det vill jag. Typ alla vill det. Men kommer verkligen inte bli känd genom bloggandet.
 
Jag vill inte sluta blogga. Men vet inte vad jag ska skriva? Blir typ bara: "hej idag vaknade jag, åt frukost. Nu ska jag sola. typ. men typ hörs imorrn typ. Hejdå typ"
 
Ungefär så ser alla inlägg ut idag. Ska nog ta en blogg paus medans vi är på Gotland. Hm.. får se.
 
Tänkte fixa ihop del 2 av grekland nu. Så bloggar mer snart!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0