About Greece

Har inget annat att skriva så tänkte skriva om vad som gäller nu/imorrn
Snart ska jag packa, duscha (ska skrubba mig, brännan tar mer då) sen ska jag lugna ner mig med en kopp varm choklad. Har blivit lite mer flygrädd faktiskt...
Ska vara vaken hela natten eller aa tills kl 5 så jag blir trött så jag somnar på flygplanet & slipper genom lida flygresan. Fast tror jag kommer somna på tåget istället. Vi ska ta tåget till stockholm sen tar vi "Arlanda Express" till Arlanda. Går på Starbucks & lite så. 
Sen går planet vd 9 ! Tar med mig datorn så jag & syrran kan kolla på film, men hoppas vi har internet på hotellet så jag kan blogga. Annars kommer MASSA inlägg eller aa, framför allt bilder. 
 
Nej nu måste jag packa! Byeeeee. Kanske mitt sista inlägg eftersom att den där fking appen inte funkar! annars hade jag kunnat blogga från Arlanda..
 
Jag klagar inte på att åka till Grekland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0