För er som kanske undrar..

Jag har med mig min iPhone hela tiden, så då är det ju såklart att jag bloggar från den! Men nu när inte appen fungerar så tänkte skriva vad jag brukar göra eftersom att jag har alla bilder i iPhonen.
 
Vi säger att jag är på Grönan. Då vill jag såklart blogga om det. Jag tar någon bild på en karusell. Sen mailar jag bilden till min mail. Då sen när jag kommer hem går jag in på min mail & sparar den bilden till datorn.
 
Snabbt, smidigt & smart för dig som vill lägga upp iPhone bilder i bloggen. Fast annars är det väll bara o vätna tills appen fungerar igen.
 
Men så gör jag medans den inte funkar.
 
Puss !
 
 
 
"Ett gott skratt förlänger livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0