Midsommar afton

Nu har jag precis kommit hem från min farbror. Dem andra satte sig ute i solen men jag kastade mig över datorn för att göra ett inlägg ;)
 
Här kommer lite bilder jag tagit under dagen. Visste inte vad jag skulle ha på mig, men tillslut blev det svarta shorts, ett linne & jeans jacka
Ungefär kl 11 imorse så cyklade jag till stan för att göra ett sista försök med att hitta någon klänning & skor till Grekland. Har bara 1 par flipp flops och ett par gladiator skor & typ 1 klänning. Har fler men dem är inte strand klänningar direkt..
Men hittade ingenting! Fast kanske inte så konstigt, vi bor i nynäs & det finns typ inga affärer alls här.... men då hade jag iaf på mig mina shorts som jag köpte igår när jag var i Haninge med min syrra. Så här får ni bättre bild på dem!
Sådär! Min farbror har byggt en dag bädd. Typ som en sol stol som man kan ligga i. Jag låg i den & så att det fanns klöver under så började såklart leta efter en fyrklöver. Och jag hittade en! Whiiiooooo.
 
Inte så mycket fokus men jaja. Det är awesome väder oxå ;)
 
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0