Planer för veckan !

Blogg.se appen har slutat fungera. Men den börjar säkert fungera snart. Min dator har blivit väldigt seg, då jag laddat ner filmer osv. Så orkar aldrig sätta på den nu förtiden & blogga. Så jag bloggar nästan ALLTID från mobilen.

Och nu har ju blogg.se gjort om hela systemet så det är därför appen inte funkar. Men den kommer fungera snaaaaart hoppas jag...
Just nu har jag SOMMARLOV! Fett awesome. Imorrn ska jag typ va hemma. Chilla lite med syrran typ. Hoppas det blir fint väder så man kan sola! Tisdag vet jag inte. Onsdag kanske åka till Haninge med syrran & shoppa det sista inför Grekland. Om det blir dåligt väder åker vi in på Onsdag. Annars någon annan dag.
Sen på Fredag är det Midsommar. Då ska släkten först ha Lunch hos min farbror. Sen ska vi grilla hemma hos oss på kvällen. Mysigt! Mina kusiner kommer även & då får jag träffa Ziggy igen! (deras huuuund) 

Men ville bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. Ska försöka uppdatera så ofta som möjligt från datorn medans appen inte funkar.

Hugs & kisses 

Då ska vi se om min webcam funkar... ja men där fick vi ju en lagom suddig bild på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0