Sorunda Festivalen !

Kom nyss hem från Sorunda. Var ju där på typ festival.

Vi fick bästa platserna, vi stod allra lägst fram vid själva staketet där "säkerhets vakterna" och banden går!

Först var det ett band som jag inte vet namnet på som spelade. Nuddade allas händer & den som spelade bas höll basen mot publiken. Och vi stod ju längst fram så vi hann nudda basens strängar hahha!

Efter det vare PANETOZ ! Åh herregud vad alla dansade! Så jävla kul! Blev dock knuffad väldigt mycket av folk som trängdes sig fram...

Av Panetoz nuddade jag 1 elr 2s händer! Hihi!

Efter det vare slut så då åkte vi hem! Här är 1 från Panetoz. Min mobil dog så han inte filma mycket, och jag dansade så det är väldigt rörigt. Hoppas det går att kolla på!




Vet inte om videon funkar att se på, men hoppas!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Dagens blogg är avslutade :) Var det du som blev dagens blogg? Gå in och kika om det blev du!



http://ronjaceciliajansson.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-vinnare-d.html#comment



Bättre lycka nästa gång om det inte blev du! :) Kram

2012-06-06 @ 14:16:55
URL: http://ronjaceciliajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0