I'm home !

Tjenare ! Har inte bloggat något idag, för har vart i underbara Stockholm ! Var faktiskt på Opera med min pappa & syrra. Min farmor hade bokat biljetter hihi, tack för dem!♥ vi hade fett bra platser! & opera är ju något som man måste uppleva har jag för mig att min musiklärare har sagt?
Först när vi kom in till Stockholm åkte vi till Solna. Vi åkte till AIK - shopen för jag skulle köpa ett AIK skal till min mobil. Har jag glömt att säga de att ja ska få en iphone 4s? Det kommer bli suuuuuper duper mycket bättre bloggning kan jag lova.

Snyggta va!?

Sen gick vi till Operan ! Förstod faktiskt inte så mycket av handlingen, men det var lite coolt för dem sjöng på Franska ! Fatta om man kunde sjunga sådär...
Efter det åkte vi hem till lilla nynäs & köpte kina mat.
Vi släkte faktiskt ALLA lampor i huset när det va Earth Hour. Och vi har inte orkat tända, så vi sitter här nu & kollar på en film i mörkret med massa ljus. myyyys !
Nu ska jag gå & chilla. Bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0