Kort om Torsdag, Fredag & Idag

I torsdags sov ju jag & P hos Bella! Det var awesome.

Sen på Fredag gick vi till Lövhagen för vi skulle ha Orientering där. Vi hade 11 kontroller av 20... fick plocka bort 4 fästingar från benen, så en död orm & fick panik. Sen såg jag en levande orm och höll seriöst på att dö. Sen såg jag också ett rått/mus huvud. Stackars råtta/mus.. Har vääääärldens största ormfobi ! Usch!

Sen efter orienteringen gick vi o bada. Fett skönt när man hade sprungit runt och svettas.

Efter det gick jag hem t Bella, hämtade mina grejer sen kom min mamma.

Idag (Lördag) är min Farmor här ! Ungefär vid halv 1 -1 så gick jag mamma och min syrra på stan. Vi såg Youngblood. Ni vet dem som var med i Melodifestivalen? Dem uppträdde så vi kollade lite. Orkade dock inte gå fram för att få en autograf.

Kom på att det är Mors Dag imorrn också! Har ni köpt ngt till er mamma?

Nu ska vi iaf äta Lunch i trädgården. Härligt väder!

Vart så varmt så jag bytte om till min byx/shorts dress.

Puss!


Kommentarer
Postat av: william

fint emd blommor:D



Och säg vad du tycker om mina "Evil Thoughts" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-26 @ 14:32:31
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0