Nu kör vi igen!!

Har inte bloggat på mååånga dar! Har haft en blogg paus kan man säga men nu kör vi!

Har iaf haft fullt upp hela helgen.. Skit samma.

Idag är det Måndag. Skolan rullade på som vanligt. Härligt.

På Onsdag har vi lunken, sen ska vi även redovisa några hus. P & jag har inte ens limmat ihop huset än.. Aja.

Sen efter vi har sprungit lunken så slutar vi. Sen är det ju Kristi himmelfärds helg elr vad det heter, så vi är lediga på Torsdag & Fredag! På Torsdag ska jag till Stockholm igen. (Va där i Lördags för er som missa det...) ska träffa min farmor, sen ska vi åka till min ena moster och träffa dem. Dem har även skaffat hund så det ska bli awesome att träffa den!!

Ska fortsätta äta middag nu, sen plugga till ett Religion prov jag har imorrn. You just gotta love life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0