Dag 1

Berätta om dig själv
 

Jag heter Clara Eva Marianne Castelius. Jag är 13 år, född 1999 och fyller 14 den 3:e februari. Som person är jag glad, positiv, kan bli skitarg när saker inte går som det ska. Får humörsvängningar och ibland får jag typ damp på människor. Säger det dock inte och visar det inte häller. Är tystlåten & räcker aldrig upp handen i klassrummet, men utanför lektionerna är jag crazyy. Jag kan verka som den tysta, blyga personen, men om man lär känna mig är jag galen ;) Jag går även på gitarr 30 min 1 gång i veckan.
 
Jag bor i Nynäshamn som ligger söder om Stockholm. Jag har bott i Stockholm, (när jag föddes) och har släkt i stockholm (farmor, mostrar,kusiner & sysslingar osv som ja inte träffar ofta) i Nynäs bor jag i ett vitt hus med mamma, pappa & min storasyster. Vi har fiskar som djur, och har haft marsvin.. 
 
Jag går på Gröndalsskolan i Nynäshamn och trivs väldigt bra! (Gick på Svandammsskolan innan, men vår klass nlev flyttat upp till Gröndal) Går i klassen 7a. Hatar matte, och dör på no lektionerna för dem är så långtråkiga (ibland) Favvo ämne är nog HK (hemkunskap) slöjd. 
 
På fritiden gillar jag att shoppa, vara med vännerna kolla på serier osv. Gillar även att fota, men gör det inte ofta för vet aldrig vad jag ska fota. Jag gillar även att skriva. Berättelser osv. Mitt mål är att ha skrivit en bok innan jag dör. Har även 3 journalister i släkten. Ibland händer det också att jag tränar på min kompis mammas gym. Förrut tränade vi mins 2 gånger i veckan, men efter lov osv. orkade vi inte träna. Men ibland går jag dit med pappa & min syster. Men ska börja igen med gymmet. 
 
Inom framtiden så vill jag hålla på med foto, skriva, sjunga haha ! Massa saker. Förrut var jag helt säker på vad jag vill bli, men nu har jag inte en blekaste aning. Ska iaf välja sam-media på Nynäshamns gymnasium.
 

Det var lite om mig! Puss
 
Såhär ser jag ut när jag ler med mina tänder. Vilket jag typ aldrig gör..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0