Stressig dag

Igår var jag tvungen att göra flera läxor hemma eftersom att jag vart sjuk. Somnade även typ 1-2 på natten igår.. sen upp till skolan och idag mådde jag verkligen piss. Hade världens huvudvärk och mådde as illa! Men tog en alvedon så det gick över lite.. men trodde seriöst att jag skulle spy när jag gick till skolan. Väl där försvann det, men känner mig helt tjock & svullen i halsen? Hjälp...
 
Har nu pluggat sista glosorna för veckan! Måste ju göra det nuu eftersom att jag ska till stockholm om 2 timmar! Kommer även komma hem ungefär halv 2 inatt... så blir inte värst mycket sömn.. Men det är det värt!
 
Nu ska jag ta lite halstabletter till min konstiga hals, och fixa något att käka. Om jag hinner ska jag klämma in lite sömn i det hela. Hoppas ni mår bättre än jag. Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0