Aj aj aj...

Idag tog jag livmoderhalscancer sprutan som jag skrev förrut.

Seriöst, det är den "ondaste" sprutan jag har tagit! Den gjorde så j*vla ont. Först kändes det som ett stick. Vanligt liksom, men sen kändes det som att dem typ tryckte in hela sprut j*veln och det gjorde så ont! Aja. Skönt att man inte svimmade som en annan gjorde...

Vi var i samma rum & skulle ta sprutan samtidigt (för de var 3 olika sköterskor) så svimmade hon efter hon fått den.

Men annars är allt bra och jag lever. Har inte några biverkningar alls. Hade de först. Mådde illa & kunde knappt röra armen, men nu mår jag toppen & känner inte ett dugg! Kanske om någon slår mig på armen, men ja. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0