Bara för att jag inte har något liv..

Heey ! Är hos mormor & morfar just nu och gör ingenting...

Mamma är här så vi ska snart åka hem. Ikväll är det bara jag & mamma hemma.

Pappa är på kräftskiva med jobbet, och syrran på tjejkväll.

Var även på sjukhuset tidigare idag & kollade på en grej. Ska även ta blodprov med nål i armen på.. Tisdag tror jag?

Har bara gjort sånt här stick i fingret. Uuuusch. Har hört att blodprov i armen gör jätte ont & man får rejäla blåmärken.

Varför jag ska ta det är för att. Haha vill inte säga här, men det är absolut inget farligt. Jag är liksom inte dödssjuk?
HahA..

Medans jag e här så redigerade jag en bild i en app på phonen. Roligt roligt... Ni får före & efter bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0