Dagens...

Pfft, kommer aldrig vänja mig vid att gå in på Nattstad hela  tiden haha !
 
Iaf, DAGENS TEST 
 
DAGENS VILL HA: Parfym !
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, linne, kofta
DAGENS FRISYR:  Utsläppt
DAGENS LÅT: En apa som liknar dig, och Astrologen. Båda med Darin
DAGENS PLANER: Ringa till hårsalongen & boka tid för hål i örat. Annars bli deprimerad & få ångest för att skolan snart börjar.
DAGENS SAKNAD: Släkten måste jag säga! Blir lätt sällskaps sjuk av mig...
DAGENS DUMMASTE: Åt onödigt mycket choklad...
DAGENS MISSLYCKANDE:  Vaknade sent...
DAGENS DROG: Datorn
DAGENS KÖP: Har inte köpt något för egna pengar
DAGENS GODIS: Choklad
DAGENS HUMÖR: Deppad
DAGENS CITAT: .....
DAGENS ROLIGASTE: Kollade på 3 filmer. Det, var, väll...............kul.
DAGENS BÄSTA: ÅT NÄSTAN BARA SALLAD & RUCCULA T MATEN! WIIIIHOOOO (händer inte ofta att jag äter grönsaker, så det här kan man väll kalla.........Mirakel?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0