För exakt ett år sen

(sa aldrig att jag skulle sluta  blogga här.. så händer att jag gör några inlägg ibland..)
 
DET här skrev jag exakt för ett år sen. 5:e Januari. Eller alla dem här inläggen skrev jag 5: e jan 2012. 
 
inlägg nr 1. 
(körde på 30 dagar bara så ni vet.)

Dag 01 - Bild på person du litar på mest

Finns många jag litar på, men den jag kännt längst av alla, och som jag litar otroligt jävla mycket på är Hilma. Men det finns ju också fler jag litar på. 
 
Inlägg nr 2. 

Goood Morgon !

Hello alla. Vaknade för en stund sen. Gick ner t vardagsrummet, sen vidare till köket där jag hittade en lapp: "Är på Willys, vi ska äta tacos ikv" Feeeeett gott med Tacos juuuuueee. Omg, jag älskar tacos. ^^
Haha, Jaaop,
↑ Bild för exakt 1  år sen
 
Inlägg nr 3

Hola Babes !

tja, har vart hos P hela dagen. Vi spelade Wii, åt, satt vid datorn. Vi höll på att klara ut ett av hennes Wii spel. Coolish va?! Yes  i know..
Kom hem för ett tag sen. Åt Tacos, gick upp satte mig vid datan. Försökte ringa P men hon svara som sagt aldrig.
 
Iaf, Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog gå ner och se om det finns godis ^^ Vet, det är inte Fredag idag men ändå... sen ska jag tråka ihjäl. Och imorrn vet jag inte heller vad jag ska göra. Vad ska ni göra?
 
Puss
 
Inlägg 4 
(hade frågestund)

Frågestund !

Har inget intressant att skriva om längre, så det får bli en FRÅGESTUND ! Avslutar på Söndag-Måndag, så kom igen nu people !
 
 
Inlägg 5. (fattade inte att jag tänkte sjunga & lägga ut en video..)

Ska jag sjunga en låt och lägga ut i bloggen?

kommentera vilken låt jag ska sjunga så väljer jag ut den låt som passar bäst. max 5 st måste kommentera! 5 st olika personer thnx. 
Tror ni jag vågar? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
GAAAAH va töntigt jag skrev haha... men gjorde iaf 5 inlägg på 1 dag! Wihooo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0