Fredag

När man har lov så längtar man inte direkt till fredagar... en dag närmare skolstarten :( 
 
Anyway, idag gick jag upp på stan med mamma. Klippte mig faktiskt, eller aa.. klippte "luggen" så den vart jämnare. Skulle även ta hål i öronen igen så skulle ringa & boka tid när vi kom hem, men satte mig framför en film & tror dem stänger typ nu eller något? Så får typ gå bort till frisörsalongen imorrn igen. 
 
Ska ta två hål till så jag har 3 hål på ena örat, och 2 på andra. Sen vill jag ta ett till i brosken, men mst nog gå till en piercare & göra med kanyl isf. Vågar inte riskera att spräcka brosken. Men fasen vad ont det borde göra att trycka in en kanyl (nål) i örat. Usch.. haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0